Local Storage seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Local Storage in your browser.

Email: info.fro@franke.com

Telefon: 021.350.1550

Mobil / Whatsapp: 0745.999.599

Contul meu 
Toggle Nav
Cos cumparaturi

Returnare

Vă informăm că în conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantul la adresa sesizarifmo@gmail.com.

Prevederile OUG34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

În conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoană fizică) care dorește să își exercite dreptul de retragere și retur, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii făcute on-line.
  • Clientul trebuie să răspundă pentru diminuarea valorii bunului, datorată utilizării acestuia într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii caracteristicilor și modului de funcționare.
  • Furnizorul poate reține o sumă de bani echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiente de aspect, funcționare, accesorii lipsă sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsă. Aceasta sumă este stabilită de către un service autorizat în baza unei oferte de preț sau deviz de reparație.
  • Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile Clientului.

SC Franke Romania SRL își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în următoarele situații:

  • returnări repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același tip, marcă și model de produs).
  • dacă au fost cumpărate mai multe produse de același tip, marcă și model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai dacă sunt sigilate în ambalajul original cu toate etichetele originale).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția produsului care a făcut obiectul vânzării.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie să fie returnate OBLIGATORIU cu opțiunea de "Verificare colet la livrare" pentru a permite furnizorului să verifice conținutul și aspectul fizic al produsului returnat.
În cazul în care produsele returnate nu beneficiază de aceasta opțiune, ne rezervăm dreptul de a refuza recepția acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului.

Furnizorul verifică aspectul fizic și funcțional al produselor returnate în termen de 14 zile de la data achiziției și va informa Clientul cu privire la starea acestora.

Produsul se returnează împreună cu o xerocopie a facturii fiscale la următoarea adresă:
Bulevardul Biruintei nr. 98, Pantelimon, judetul Ilfov